RT Ricochet - шаблон joomla Форекс

Žádost

Žádost o řidičký průkaz je možnost stáhnout v sekci Ke stažení a doručit osobně do provozovny či zaslat emailem.

Kontakt

Navštívit nás můžete osobně na adrese Zálesí 1122/96, Praha 4 nebo zavolat na 608 216 135 či poslat mail na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nabídka

Řidické oprávnění "B" od 7000,-. Kondiční jízda 350,-

Oblíbené

Už jste nějaký ten pátek neřídili a chcete si to připomenout?

Pro vlastníky řidičského oprávnění "B" nabízíme možnost se zdokonalit/připomenou si/získat důvěru na silnici s našimi kondičními jízdami za 400,- ha jendu vyučovací hodinu (45min).

Rozšiřujeme nabídku o B+E

Pokud chcete řídit s přípojným vozíkem, karavanem na 750kg, neváhejte nás kontaktovat ohledně rozšiřující řidické oprávnění na vozidla B+E.

Řidicské oprávnění "B" již od 20900,-

Nabízíme výhodnou cenu řidčského oprávnění "B" pro řízení motorových vozidel do 3,5t. Navštivte naši stránku s návodem jak žádat a získejte informace jak výcvik probíhá.

Řidičský průkaz na skupinu B můžete v Autoškole Ing. Rostislav  Všetečka  v Praze  získat již od 22900,- Kč.

Pro podmínky volejte na tel.: 608 216 135

Minimální věk: 18 let

Vozidlo: automobil pro přepravu osob nebo nákladu s max. přípustnou hmotností 3500 kg

  • Výcvik a výuka je individuální a jeho délka trvání je především závislá na časových možnostech žáka.
  • Výcvik a výuka nesmí být delší než 18 měsíců a nesmí skončit dříve než po dosažení příslušné věkové hranice.
  • Pokud při odevzdání přihlášky žadatel nesplňuje věkovou hranici 18 let musí být přihláška podepsaná zákonným zástupcem.

Přihlašování do autoškoly je individuální. Při odevzdání příslušných dokumentů ( přihláška a lékařský posudek - potvrzené ošetřujícím (praktickým) lékařem), bude žadatel zapsán do evidenční knihy, nahlášen na úřad, dostane plán přednášek, a může začít.

Platba se provede v hotovosti nebo převodem z účtu, kde evidenční číslo žáka slouží jako variabilní symbol.

Počet hodin:

Počet hodin - individuální výcvik (možnost domácí výuky s povinností navštívit příslušný počet konzultací)

Praktická jízda - 28 hodin
Teorie - individuální výuka - 12 hodin
Praktická údržba - 2 hodiny
Zásady první pomoci - 4 hodiny
 
Počet hodin je zakotven v zákoně č. 247/ 2000 sb. Vyučovací hodina má 45 minut.

Podrobnosti výcviku:

Po absolvování teorie jízdy je zahájen výcvik v řízení na sk.B absolvováním prvé etapy výcviku. Ta se skládá z výcviku v řízení na automobilovém trenažeru (3 výcvikové hodiny) a z výcviku na cvičné ploše a na komunikaci s minimálním provozem (4 hod.).

ridicakB

Výcvik v řízení na automobilovém trenažeru je výcvik téměř v laboratorním prostředí, bez stresu ze strachu z reálného silničního provozu získá absolvent základní návyky v ovládání vozidla. Naučí se koordinovat pohyby rukou a nohou při základních úkonech řízení vozidla. Moderní automobilový trenažer slouží k nácviku ovládání pedálů, řadicí páky a dalších ovladačů, tedy nácviku řazení, rozjíždění, zastavování. Rovněž také držení volantu a jeho ovládání, jízdy v přímém směru, ale také zatáčení, vnímání komunikace a okolního prostředí, sledování silničního provozu a další úkony. Výcvik v řízení na vozidle s automatickou převodovkou není zahájen v prvé etapě trenažérem, ale jízdou na cvičné ploše, která je oddělena od ostatního provozu.

Výcvik v řízení na cvičné ploše slouží ke zdokonalení a prohloubení znalosti získaných na automobilovém trenažeru, včetně nácviku couvání.

V následné druhé etapě (12 hod.) výcvik v řízení probíhá již v mírném provozu. Žadatel využívá dovedností získaných v prvé etapě, které aplikuje reálném provozu. Ve třetí etapě výcviku v řízení (9 hod.) se již jen zdokonalují nacvičené úkony a žadatel je veden k plné samostatnosti. Aplikuje všechny nacvičené úkony bez nápovědy učitele a s využitím teoretických znalostí získaných při výuce teorie nebo samostudiem zadané látky, provádí samostatnou jízdu v hustém silničním provozu. Součástí výcviku v řízení je i rychlá jízda po rychlostní komunikaci a samostatná jízda k zadanému cíli.

ridicakBa

Je nutno zdůraznit, že zákonem stanovený rozsah hodin výcviku v řízení je stanoven jako minimální. Tak jako ne všichni se naučíme za pár hodin pracovat s počítačem nebo malovat, tak ne všichni se naučíme po pár hodinách samostatnému řízení. Každý máme vlohy na něco jiného. Výjimkou nejsou Individuální rozsahy 40, 60 i 80 hodin výcviku v řízení. Potřeba zvýšeného počtu hodin v řízení narůstá i věkem. Doporučujeme všem žadatelům zvážit reálně své schopnosti řízení a po konzultaci se svým učitelem se rozhodnout o ukončení výcviku nebo o dokoupení ještě dalších hodin výcviku v řízení. Přikoupením hodin výcviku v řízení je možno jen ušetřit! (Úspěšná prvá zkouška, žádné následné havárie a způsobení škody apod.).

Součástí naší výuky je i přezkoušení formou testu, které poskytne informaci vám i nám o vašich znalostech, ale také vám přiblíží prostředí opravdové zkoušky.

Zkoušky z odborné způsobilosti jsou složeny ze dvou dílčích zkoušek a to:

  • zkouška z předpisů o provozu na pozemních komunikacích a zdravotnické přípravy, provádí se testem pomocí výpočetní techniky
  • zkouška z praktické jízdy. Tyto zkoušky z odborné způsobilosti prování obecní úřad obce s rozšířenou působností, resp. jeho zkušební komisař.